יתרונותיו וחשיבותו של ייפוי כוח מתמשך
top of page
עו״ד אלינור ברגר - משרד עורכי דין וגישור

מאמרים

יתרונותיו וחשיבותו של ייפוי כוח מתמשך

בשנים האחרונות הופך מסמך ייפוי כוח מתמשך לנפוץ יותר ויותר ולא בכדי.


מהו ייפוי כוח מתמשך ולמה הוא כה חשוב וחיוני לכל אדם?

ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך משפטי המאפשר לכם למנות מישהו שיטפל בענייניכם האישיים והפיננסיים במקרה שלא תהיו מסוגלים לעשות זאת בעצמכם, מסיבות של חולי, מוגבלות ועוד.


ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך חשוב ביותר המאפשר לכם לשמור על שליטה בחייכם. במקום שהמדינה תמנה מישהו שיהיה אחראי על העניינים השונים, המהותיים והעיקריים בחייכם, תוכלו אתם עצמכם לבחור מישהו שאתם סומכים עליו שינהל את העניינים בצורה הטובה ביותר.


להלן שלושה מהיתרונות הבולטים של ייפוי כוח מתמשך:

שמירת השליטה ייפוי כוח מתמשך מאפשר לכם להיות אלה הבוחרים במישהו שאתם סומכים עליו ונותנים בו אמון שינהל את ענייניכם בהתאם לרצונות שלכם.

שמירת העצמאות ייפוי כוח מתמשך ידאג לכם שמידת העצמאות שלכם תישמר במידת האפשר ובהתאם למצבים השונים שיתפתחו, גם במקרה שלא תהיו מסוגלים לדאוג לעצמכם כתמול שלשום.

הבטחת טיפול הולם ייפוי כוח מתמשך יכול לעזור להבטיח שתקבלו את הטיפול ההולם לו אתם זקוקים בסיטואציות שונות ובמצבים שונים שעשויים להיקלע אליהם, בין אם מדובר באובדן צלילות, במחלה, באי היכולת להתבטא או לבצע בחירות שונות באופן עצמוני.



אכן, ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך חשוב שיכול להשפיע רבות על חייכם בשלביהם השונים ובסיטואציות מורכבות.


כיצד להכין ייפוי כוח מתמשך?

כדי להכין ייפוי כוח מתמשך, עליכם בראש ובראשונה לפנות לעורך דין מומחה בתחום זה.

עורך הדין יוכל לעזור לכם לבחור את מיופה הכוח הנכון והמתאים לכם, לקבוע את תחומי הסמכות השונים, לייעץ, לכוון וכמובן - לערוך את המסמך בצורה מקצועית, מפורטת וחוקית.


אין הכתוב מהווה ייעוץ משפטי, כל מקרה ומקרה יידון לגופו בייעוץ אצל עורך הדין באופן פרטני ואישי.



לשאלות ולייעוץ צרו קשר.

bottom of page